BARCA& ARSENAL



نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرزمین اریایی و آدرس iranzamin10.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

ژسنی: مقابل ناپولی خوفناک بودیم

ووچیچ ژسنی می گوید آرسنال در دیدار رفت مقابل ناپولی خوفناک ظاهر شد.

Wed, 11 December 2013

تعداد بازدید: 512

پایگاه خبری GunnersTrust: شاگردان آرسن ونگر در دومین دیدار دور گروهی خود با دو گل از مسوت اوزیل و اولویر جیرود در 15 دقیقه ابتدایی بازی مقابل ناپولی پیروز شدند اما نتیجه آن بازی بازتاب دقیقی از تسلط توپچی ها در آن بازی نبود.

ووچیچ ژسنی باور دارد بخش ابتدایی آن دیدار بهترین عملکرد آرسنال در این فصل بود اما وی می خواهد آنها به کسب نتیجه در دیدار برگشت به عنوان صدرنشین به دور بعد رقابت ها راه پیدا کنند.

"فکر می کنم در نیم ساعت اول دیدار رفت مقابل ناپولی خوفناک بودیم. هرگز توپ را لمس نکردم بنابراین این مساله چیزهای زیادی را به شما خواهد گفت.

اما اکنون دیدار کاملا متفاوتی خواهد بود، آنها در خانه بازی می کنند و می دانند نیاز به کسب پیروزی دارند بنابراین احتمالا هرچه در توان دارند در برابر ما به کار می برند و ما نیز باید برای مقابله با آن متمرکز باشیم. اما باور دارم که می توانیم باز هم نتیجه بگیریم.

باور دارم که مهم است در صدر جدول کار را تمام کنیم. امسال اکثر قدرت ها در صدر گروه کار را تمام کرده اند بنابراین احتمالا صدرنشینی قرعه بهتری را در دور بعد نصیب ما می کند.

فکر نمی کنم رویکرد ما اینگونه باشد که بخواهیم از یک شکست دوری کنیم. باور داریم به اندازه کافی خوب هستیم تا به انجا برویم و پیروز شویم. نیاز نیست نگرش خود را تغییر دهیم، نیاز داریم در روشی که می خواهیم بازی کنیم و این مساله موجب کسب نتیجه می شود.

این دیداری در لیگ قهرمانان است که همواره لذت بخش است، شما همواره برای آن آماده اید. فکر نمی کنم مشکلی در رویکرد ما نسبت به این بازی وجود داشته باشد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:, ] [ 11:40 ] [ Mohammadgoli ]

درباره وبلاگ

سلام من محمد این وبلاگ را ازGUNNERSTRUST.COMاپدیت میکنم
آرشيو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





کد گرد شدن عکس

کد گرد شدن دو گوشه عکس

http://s1.picofile.com/file/7201067197/mnf0byt6hzna8pc9wx64.jpg